تکنولوژی و فناوری

فناوری و تکنولوژی های جدید

تکنولوژی و فناوری

فناوری و تکنولوژی های جدید

تکنولوژی گوشی های هوشمند شکلی از فناوری است که بیشتر در ارتباطات سلولی و دیگر جنبه های مرتبط با آن استفاده می‌شود و از یک شکل از پلت فرم استفاده می‌کند که درآن بسیاری از فرستنده‌ها توانایی ارسال همزمان داده‌ها در یک کانال را دارند.

از این پلت فرم با عنوان Code-division multiple access و یا کد دسترسی چندگانه (CDMA) نام می‌برند. این پلت فرم اجازه می‌دهد تا بسیاری از کاربران از فرکانس‌های تک استفاده کنند، زیرا احتمال دخالت فرکانس از دو یا چند منبع را محدود می کند. این کانال در طول سال‌ها تکامل یافته است.

تکنولوژی گوشی های هوشمند

فناوری موبایل به سرعت در حال تکامل است. استفاده از تلفن همراه درحال تبدیل شدن به متنوع ترین محصولی است که به تدریج جایگزین برخی از منابع مشابه در بازار شده است که در زمینه ارتباطات، به عنوان مثال اداره پست و خطوط زیرزمینی استفاده می‌شوند. تکنولوژی تلفن همراه از یک دستگاه ساده برای تماس تلفنی و پیام رسانی به یک دستگاه چندکاره تبدیل شده است که در آن فناوری جهت یابی و یا GPS بهبود یافته است، قابلیت استفاده از مروگرهای اینترنت به آن اضافه شده، امکان نصب بازی‌های رایانه ای در آن وجود دارد و همچنین ابزاری برای پیام رسانی فوری و غیره درآن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد حرفه ای با توجه با این روند پیشرفت تلفن‌های همراه استدلال می‌کنند که آینده فناوری کامپیوتر بر روی شبکه های بی‌سیم و گوشی‌های همراه خواهد بود. فناوری موبایل از طریق تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها درحال به دست آوردن محبوبیت بیشتری است.
با پرچمداران گوشی های هوشمند زندگی در جریان است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
Mani Moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی